مراحل سفارش عکس
• عکس خود را از طریق منوی آپلود فایل، آپلود نمایید.
نکته: عکس شما باید دارای حداقل کیفیت باشد به این معنا که مات نبوده و چهره کاملا واضح باشد.
• برای داشتن نتیجه بهتر لطفا عکس با زمینه پرده آبی (یا هرگونه زمینهی شفاف و تک رنگ دیگری که با خود شخصی که در عکس قرار دارد، حداقل هماهنگی رنگ را داشته باشد) ارسال فرمایید در غیر این صورت یکی از شفافترین و با کیفیتترین عکسهای خود را ارسال نمایید.
• حالت عکس ارسالی (ژست شخصی که در عکس است) میبایست متناسب با نمونه تصویر انتخابی، یکی از حالتهای ایستاده، نشسته روی زمین، نشسته روی صندلی، نیمتنه یا پرتره (چهره) باشد. در غیر اینصورت «امیاپیکز» تلاش میکند عکس متناسب با سوژه را با هماهنگی شما انتخاب کند.
• سعی کنید عکسی را ارسال کنید که حالتتان مشابه عکس انتخابی بوده و اشیای دیگری تصویرتان را تحت پوشش قرار ندهند. مثلا اگر عکسی با حالت «نشسته روی صندلی» ارسال میکنید، سعی کنید طوری روی صندلی بنشینید و عکس را طوری انتخاب کنید که اجزای صندلی بدن شما را پوشش ندهند. سپس بر روی گزینه "اضافه به سبد خرید" کلیک کنید.
مشاهده سبد خرید
جهت مشاهده سبد خرید، میبایست با «نام کاربری» و «رمز عبور» خود در سایت وارد شوید. در صورتیکه قبلا در سایت ثبتنام نکردهاید، از طریق بخش «ثبتنام کردن» اقدام کنید. پس از اتمام ثبتنام، میتوانید با «نام کاربری» و «رمز عبور» خود وارد سایت شوید.
شما میتوانید توضیحات مرتبط با سفارش خود را، از طریق بخش «توضیحات بیشتر» در پایین سبد خرید، به اطلاع همکاران ما در امیاپیکز برسانید. زمانیکه تغییرات مورد نظرتان در سبد خرید به اتمام رسیده است، بر روی گزینهی «بعدی» کلیک نمایید.
تعیین آدرس
آدرس و مشخصات گیرندهی عکس را در پروفایل خود تنظیم نمایید. توجه نمایید در حال حاضر فایل نهایی تصویر برایتان از طریق ایمیل ارسال میگردد. بزودی امکان درخواست نسخه چاپی نیز فعال خواهد شد. پس از تکمیل آدرس گیرنده، بر روی گزینه «بعدی» کلیک نمایید.
پرداخت آنلاین
پس از کلیک بر روی «پرداخت» به صفحه بانک ملت ارجاع داده خواهید شد. در صفحه بانک ملت با استفاده از تمامی کارتهای عضو شتاب میتوانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.
صورتحسابها
در صورتیکه پرداخت با موفقیت انجام شود، سفارش شما در وضعیت «تائید شده» قرار خواهد گرفت. در این حالت، همکاران ما در امیاپیکز شروع به انجام سفارش شما خواهند نمود. در صورتیکه پرداخت شما در سمت بانک با خطا مواجه شود و یا عملیات پرداخت را «لغو» نمایید، سفارش شما در حالت «منتظر پرداخت» خواهد بود. در این حالت میتوانید با کلیک بر روی گزینه «پرداختن»، نسبت به پرداخت صورتحساب خود، اقدام نمایید.